Author Topic: Ozdobnie :P  (Read 223 times)

lodomir

  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Ozdobnie :P
« on: July 31, 2017, 13:00 »
jak zmienić kolor napisów w grze ?

Szelus

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 159
    • View Profile
Re: Ozdobnie :P
« Reply #1 on: July 31, 2017, 18:28 »
Których napisów?

lodomir

  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Re: Ozdobnie :P
« Reply #2 on: July 31, 2017, 21:06 »
np.  w dolnym lewym rogu

KompreSor

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 56
    • View Profile
Re: Ozdobnie :P
« Reply #3 on: July 31, 2017, 23:31 »
z góry mówie że działa tylko przy openGL(FOnline 2.exe)
stwórz lub edytuj jeżeli istnieje plik font_default.glsl w katalogu z gry data/effects
i zmień wszystko w środku na
Code: [Select]
#version 110
 
#ifdef VERTEX_SHADER
uniform mat4 ProjectionMatrix;
 
attribute vec2 InPosition;
attribute vec4 InColor;
attribute vec2 InTexCoord;
 
varying vec4 Color;
varying vec2 TexCoord;
 
void main( void )
{
    gl_Position = ProjectionMatrix * vec4( InPosition, 0.0, 1.0 );
    Color = InColor;
    TexCoord = InTexCoord;
}
#endif
 
#ifdef FRAGMENT_SHADER
uniform sampler2D ColorMap;
 
varying vec4 Color;
varying vec2 TexCoord;
 
void main( void )
{
    vec4 texColor = texture2D( ColorMap, TexCoord );
    vec3 fixedColor = Color.rgb;
    if (Color.r < 0.4 && Color.g > 0.6 && Color.b < 0.1)
{
        fixedColor = vec3(1.0, 1.0, 1.0);
}
    gl_FragColor.rgb = ( texColor.rgb * fixedColor ) * 2.0;
    gl_FragColor.a = texColor.a * Color.a;
}

#endif
jeżeli chcesz zmienić na inny niż biały to zmieniaj cyferki w "fixedColor = vec3(1.0, 1.0, 1.0);"
jeżeli chcesz zmieniać więcej kolorów czeka cie długa zabawa z tym :)

lodomir

  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Re: Ozdobnie :P
« Reply #4 on: August 01, 2017, 00:35 »
Thx