Author Topic: Wprowadzenie  (Read 6474 times)

Wichura

  • Contributor
  • Hero Member
  • ***
  • Posts: 1445
  • High-Tech Troll
    • View Profile
Wprowadzenie
« on: June 24, 2013, 18:50 »
Wstęp

Wojna. Wojna nigdy się nie zmienia. Tylko martwi widzieli jej koniec. Rodzaj ludzki pozostaje zawsze ten sam, z niepowstrzymaną wolą samozagłady wyrytą głęboko w umysłach. Od każdej wojny oczekuje się, że będzie tą ostatnią, ale nawet nuklearny armageddon nie zatrzymał wojennej machiny raz i na zawsze.
Po bohaterskiej śmierci Przybysza ze Schronu oraz żałosnym końcu Mistrza, Pułkownik powiódł swoją hordę supermutantów przez Pustkowia, by podbić ludzkie osady. Bractwo Stali, jedyna nadzieja ocalałej ludzkości, odparło tę agresję, jednak okupiło to krwawą ofiarą ze swych żołnierzy tak, by ostatecznie pobić armie mutantów i zmusić je do odwrotu oraz wycofania się do Mariposy. Starszyzna Bractwa zdała sobie sprawę, że bez istotnych zmian w doktrynie są niezdolni do odtworzenia swej liczebności i potęgi. Powołanie szeregu nowych reguł Bractwa oraz rozpoczęcie rekrutacji doświadczonych mieszkańców Pustkowi pomogło, ale tylko na chwilę ...
Pod rozkazami Prezydenta Richardsona naukowcy Enklawy rozpoczęli prace nad ulepszoną wersją Pancerza Wspomaganego. Udało im się skonstruować niezawodną wersję Pancerza Wspomaganego MkII. Efekty testowania innych, mniej szczęśliwych prototypów, zostały utajnione przez Richardsona ze względu na morale. Po odkryciu Mariposy, silnie strzeżonej bazy, żołnierze Enklawy podjęli próbę zbrojnego zdobycia tego miejsca. Nie udało im się to i musieli się wycofać, co skłoniło Prezydenta Richardsona do zmiany jego planów i uruchomienia rekrutacji tak wielu nowych ewentualnych żołnierzy, jak to tylko możliwe w krótkim czasie. Ogromna wyprawa na Pustkowia jest już blisko ...


FOnline2 w filmowej pigułce:


Witamy na forum projektu, nad którym pracowaliśmy przez ostatni rok, trzymając go w mniejszej lub większej tajemnicy. Serdecznie zapraszamy Ciebie i Twoich przyjaciół na pierwsze Otwarte Beta Testy FOnline2.
Przedstawiamy serwer całkowicie grywalny. Nie jest ukończony, ciągle wymaga mnóstwa pracy i wysiłku, by osiągnąć stan zgodny z naszą pierwotną wizją. Początkowo chcieliśmy wypuścić grę w stanie 1.0, z dopracowanymi pomysłami i koncepcjami tak, by dać graczom przetestowaną i dopieszczoną grę. Dlatego pracowaliśmy bez pośpiechu, z tego samego powodu nie ogłaszaliśmy naszego projektu publicznie.

Zatem dlaczego ruszamy już teraz? Pewna ważna i jednocześnie piękna era skończyła się bezpowrotnie. FOnline 2238 zostało oficjalnie wyłączone, mamy jednak ogromny szacunek do załogi 2238 za ich ciężką pracę. W tej sytuacji zdecydowaliśmy się działać. Gracze zastanawiają się, wypowiadając swe życzenia na głos, jak to byłoby wspaniale zagrać w coś typu drugą część FOnline 2238, zrobioną przez graczy dla graczy. Nie mogliśmy po prostu bezczynnie przypatrywać się, jak zgromadzona wokół świata FOnline wspólnota zanika po zamknięciu 2238.

Wychodzimy z ukrycia, oferując w pełni grywalny serwer, który mamy nadzieję zapewni wszystkim wiele zabawy. Możesz współtworzyć go z nami, ponieważ drzwi są cały czas otwarte.


Kim jesteśmy?
Liderzy projektu:
- Skycast
- Rascal
Główni twórcy:
- Wesan
- Mike Wall
- Wichura
oraz wielu współpracowników.


Czym jest FOnline2?
Ideą FOnline2 jest stworzenie serwera FOnline, który daje graczom to, o co zawsze prosili. Połączenie angielsko- i rosyjskojęzycznych wspólnot zgromadzonych wokół FOnline. Osiągnięcie stanu serwera w wersji 1.0 i następnie rozreklamowanie projektu w Internecie, z uwzględnieniem takich metod jak współpraca ze znanymi Youtuberami, aby pomogli wypromować grę.
Główne założenia, towarzyszące każdemu aspektowi, pomysłowi, decyzji i celowi projektu to:
- stworzyć grę dającą radochę, nie festiwal grindu
- popierać interakcję graczy w każdym aspekcie, wliczając PvP
- unikać błędów innych grup tworzących swoje serwery FOnline, bazując przy tym na naszym doświadczeniu jako nieraz wieloletnich graczy
- aktywnie grać w naszą własną grę tak, by spoglądać na nią oczami przeciętnego gracza, a także słuchać, co mają do powiedzenia
- dostarczyć możliwości i funkcji, których gracze zawsze chcieli, a nigdy nie dostali
- ułatwić start nowym graczom i utrzymać ich w surowym, okrutnym świecie FOnline
- zapewnić kilka wersji językowych - angielską, rosyjską, polską, być może również francuską
- po wyjściu z fazy beta rozpowszechnić grę poza dotychczasowe ramy wspólnoty FOnline
- utrzymać półotwarty model rozwoju, z wyrazistym przywództwem, osobami odpowiedzialnymi za podejmowanie decyzji, jedną spójną wizją, pomysłem i kształtem serwera, o zawartości koegzystującej ze sobą we wzajemnej zgodzie
- skorzystać ze wspólnoty graczy przy wypełnianiu pewnych zadań (konkretnie opisany quest/dialog/grafika/mapa/skrypt, potrzebny do wykonania)
- trzymać otwarty wstęp do załogi twórców serwera, niezależnie od przynależności do grupy graczy, z którą aktualnie się bawisz - to nawet lepiej, gdy można spojrzeć na grę z różnych punktów widzenia




WIĘCEJ INFORMACJI POJAWI SIĘ TU PO 1 LIPCA - NIE ODCHODŹCIE ZA DALEKO!
« Last Edit: June 25, 2013, 00:53 by Wichura »
Nie biegaj za stadem.
Quote
Budem rádi za každého človíčka
I'm sure in about 5 years we will have some decent loner playability.