Author Topic: Attention Regarding "Psycho"  (Read 7924 times)

Szela81

  • Guest
Re: Attention Regarding "Psycho"
« Reply #15 on: May 29, 2015, 22:28 »
Drama, drama never changes. Seriously why does this community have so much drama?

Positve cause - because we all care(d) and this game and those pixels are important. Also first met people right after wipe stay together up to now - it is huge community effect.
Negative cause - frustration. You find first valve to blow with it and it ends with dramas, can't win on field, will win on stadium ;)

Real cause - nothing else to do
Spoiler
I came to my absence with cold mind and I can see, that those 3 weeks passed and nothing changed, no progress at all, one or two implants more. I have no offence, bad feelings or anything. I just saw, that holding a team is mostly one man efford.

I can't see any way to make it better, I think that there is no faction that holds leader from server start, because circle is like ok new faction -> cool fun we rule -> popular, join applications -> more members, expectations, trollings, leechings -> facepalm and reform or new faction or claim leadership.

Also every members peak in faction results in structure overload. No new officers, no new suppliers, just more users, it has to break or go lower, always.

Backbone of faction usually would hold without faction too, people like to play with each, have connections in external communicators etc. And it shows in cross faction join actions which I admire most, and in most cases ended epic.

But what to do with random players, and those members who don't agree with faction policy? Make own faction - it happened here. Separate faction but same goals, ended with war now. Small pack of players divided once again. Those differences can be solved, fixed, plastered once again, but why, and for who? As I can see Sheep already is overreacting, next will be TH ricochet and more problems to solve without a solver ;)

So like I said - I can see no solution. Drama never changes, when last 2 men will stay alive on planet they will choke eah other till dead :) It is easier to destroy than build, to demand than supply, to ragequit than try again. It just works this way.

xsarq

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 633
    • View Profile
Re: Attention Regarding "Psycho"
« Reply #16 on: May 29, 2015, 22:29 »
The Psycho retalation was strong indeed

Xsarqopedia has been fully replaced with Official Wiki. You can expect the newest updates to be added on official wiki just like at old times.

Der Amerikaner

  • Guest
Re: Attention Regarding "Psycho"
« Reply #17 on: May 29, 2015, 22:31 »
What was that, did they steal from your base?

xsarq

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 633
    • View Profile
Re: Attention Regarding "Psycho"
« Reply #18 on: May 29, 2015, 22:33 »
They stoled nothing, instead they just made giant mess and "killed" our robot. Offcourse robot is repairable. Just a nice trolling.
Xsarqopedia has been fully replaced with Official Wiki. You can expect the newest updates to be added on official wiki just like at old times.

Noisy

  • Contributor
  • Hero Member
  • ***
  • Posts: 1568
  • Dreams dont work, unless you do
    • View Profile
Re: Attention Regarding "Psycho"
« Reply #19 on: May 29, 2015, 22:33 »
What was that, did they steal from your base?

they crucified Wall-E :( MONSTERS!
^_^ http://46.101.233.161/timers/display

There are no unsolvable problems.

Success is the ability to go from failure to failure without losing your enthusiasm

Der Amerikaner

  • Guest
Re: Attention Regarding "Psycho"
« Reply #20 on: May 29, 2015, 22:34 »
Poor robot!!!! :(

PsychoVoltage

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 390
  • Died
    • View Profile
Re: Attention Regarding "Psycho"
« Reply #21 on: May 29, 2015, 23:31 »
Salvin no cóż jedni wolą grać w jednej ekipie i wiedzieć co jest grane a nie tak jak było że jesteśmy razem gdy wpadają mcriders to się nie znamy zawsze tak było ale trzeba sobie zadać pytanie co to jest to mcriders a otóż to są to zwyczajne śmiecie nie będę wymieniał powodów czemu ale jest ich dużo skoro xsarq uważa to rozwiązanie za najlepsze i najbardziej korzystne dla jts jako lider zespołu wybrał mniejsze zło

Cóż ja do nikogo nic nie mam ale nie będę stał i się patrzył jak ktoś bije moich członków gangu tyle mam do dodania miałem nic nie pisać ale jednak napisałem
Spoiler

Szela81

  • Guest
Re: Attention Regarding "Psycho"
« Reply #22 on: May 30, 2015, 00:16 »
I to jest kwintesencja bezsensu jako całości. W sumie to każdy ma rację. JTS od początku próbuje budować grupę, grupę zdolną do najważniejszych zadań typu SControl. Sojuszami, neutralami, ale to po prostu zawsze sie wali. Przy statystycznych 9 graczach na lokacji przy spotkaniu innej grupy 3 będzie w konflikcie. Ten go nie lubi, tamten napisał na forum brzydko, temu oni w sesji 2 baze zrobili a Xsarq był w C88.

Pytanie - czego się chce od grupy oraz co można do grupy wnieść. W sytuacji trójkąta gdzie dwa boki się nie lubią a dwa przyszły razem trzeci może jedynie się cofnąć. Ale i tak będzie źle. Jak zostanie to też. Bezsens.

Wałkujemy to od zeszłego roku i nic się nie zmieniło. Jak widać nikt nie chce tego zmienić, przyjąć jednych barw i zachowania. A nawet jeśli próbuje to się znajdzie jakiś rolplejowiec wbijający że druga postać gracza to PK. Mała grupa która umie się dogadać daje sobie radę. Ale uja zrobi na poważnie. Whatever.

Póki to Leader jest winny wszystkiemu a reszta jedynie ma problemy albo obiekcje a wziąć się w kupę i ogarnąć nie ma komu póty jest jak jest. Za długo, to samo.

JTS początek, pomoc od C88 (jeszcze raz dzięki!) - drama X+B, JTS repoczątek Marco 3 dni wałkuje warunki, Xsarq odchodzi dla dobra frakcji, cisza, sojusz z FTE - drama, ja tracę tydzień na butthurta (i nic to nie dało ofc), nowy sojusz, jakiś sens, drama MRMC, beze mnie, Psycho, drama.

To się nie zmieni, vox populi.

jaws

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 566
  • capucino
    • View Profile
Re: Attention Regarding "Psycho"
« Reply #23 on: May 30, 2015, 00:26 »

Jak mawia klasyk, było miło ale się skończyło. Teraz staniemy na przeciwko siebie, Wasteland is a harsh  8)

Powodzenia.

JTS jest w rozsypce, w Psycho też nie gra wielu. Akcja była spaprana to fakt, nie ma na to usprawiedliwienia, ale rozwiązanie sojuszu i doprowadzenie do wojny wyjdzie niekorzyść wszystkim. Ale jak chcecie.

Psycho to stosunkowo młoda frakcja zrzeszająca ludzi z wcześniejszych frakcji, codziennie jest nas tyle by spokojnie zrobić Ares lub inny Event, w którym jesteśmy skłonni odeprzeć swarm innych drużyn, więc jesteśmy samowystarczalni i nie potrzebujemy wielkiego wsparcia. JTS było z nami ally i nie wywiązało się z umowy, krótko mówiąc, bo wolą trzymać z gangiem, który szczerze ma ich w dupie, a ich znajomość kończy się na " siema, siema, co tam, a spoko, to cześć".

Quote
Nie, skończy się to tym, że jak grało mało graczy to teraz będzie grać jeszcze mniej, bo nikomu nie będzie się chciało gdziekolwiek iść.
Ale z jakiego powodu? Jak ktoś lubi grać w Fonline to będzie grać w Fonline, ja byłem bez gangu 3 miesiące i sobie ganiałem solo Warhousy i inne Necro i jak ktoś mnie zajebał to trudno, każdy sobie znajdzie towarzysza do gry i jakiekolwiek dramy względem sojuszy nie zmienią rozgrywki, bo "newbie" nie interesują PvP.

Gramatika

  • Guest
Re: Attention Regarding "Psycho"
« Reply #24 on: May 30, 2015, 00:34 »
Hello

Starting from today evening members of gang: "Psycho" are considered to be enemy of Junktown Scouts.

The reasons?
* Bad cooperation during actions.
* They are enemies of Midnight Raiders while we are allied to them. This is causing weird situation.
* They are making horrible, horrible drama on forum.

With this alliance being crushed our forces are being dramatically reduced. We are back to "small" gang status. It was tough call, but it had to be done. On brighter news this will probably bring more small scale PvP to the dungeons.

If you are friend to Psycho gang you will need to make a call whether you want to stay with us or them. For people wishing to join Psycho gang, message PsychoVoltage on Forum. Psycho will accept people wishing to resing from being a Scout.

Thanks for reading!

Its ok 4 me  ;D

Lucek666

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 879
    • View Profile
Re: Attention Regarding "Psycho"
« Reply #25 on: May 30, 2015, 01:25 »
Kłopoty JTS wynikają z tego że niby chcecie być sojusznikami NCR i MRMC, ale jednocześnie romansujecie z grupami które są im wrogie i się z tym nie kryją. Widać to teraz przy okazji tej Psychodramy równie dobrze jak wtedy gdy była mowa o RE albo FtE. Wszystkim wchodzicie w tyłki, ale niestety każdemu tylko do połowy i stąd problem ;)

Zróbcie ankietę i niech członkowie JTS wybiorą sojuszników. Pomoże wam to obrać jakiś stały kurs.

Szela81

  • Guest
Re: Attention Regarding "Psycho"
« Reply #26 on: May 30, 2015, 01:36 »
Heh
zrobiłem ankietę, nikt nie odpowiedział
stąd też główne pytanie - co właściwie robić? jak największa sieć neutralnych relacji pozwala na potencjalne akcje grupowe a na codzień pozwala się skupić na prawdziwym wrogu, nikt nikomu od tyłka nie włazi - sojusz to nie małżeństwo czy lenno
małe grupki walące do siebie to tylko rozwałka i element randomu - czy wpadne jak ktoś pada, dobije i zwieje, czy wejde na pusto i dostane w plery, na dłuższą metę nudne

Sojusz z NCR miał jedno najważniejsze podłoże - jak masz wroga to nie zrobisz karawany a dużo nubów z karawany żyło. I dupa co właściwie robić? MRMC to po pierwsze trochę ex skautów, po drugie wiele spotkań, potencjalnie niepotrzebnej rozwałki zazwyczaj po drodze do celu. Z obiema fracjami nie ma sojuszu jest neutral ale neutral nie działa, bo w tym układzie, jak nie strzelasz to znaczy że masz sojusz. Neutralność nie istnieje, czego przykładem jest ta drama gdzie za neutralność jest wbta. Tyle

Lucek666

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 879
    • View Profile
Re: Attention Regarding "Psycho"
« Reply #27 on: May 30, 2015, 13:03 »
Masło maślane...

Sojusze to poważna sprawa i pewna forma zobowiązania, wasze problemy znikną gdy to zrozumiecie.

djkarolak

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 167
  • Macanko Ppp
    • View Profile
Re: Attention Regarding "Psycho"
« Reply #28 on: May 30, 2015, 13:34 »
Thanks for playing and good luck.

------------------
Wtrącę jeszcze swoje grosze. Trochę głupie, że my chodząc z wami na akcje, często w mniejszej grupie nie mamy protekcji z waszej strony w przypadku wparowania swarmu MRMC, nie po to robię re gear, żeby za 2 minuty paść z nowym avengerem i pancerzem przy akompaniamencie śmichów. W zakładce JTS byliśmy jako Ally, a MRMC nie, więc  oczywiste jest kto ma palmę pierwszeństwa jeśli chodzi o wsparcie. To trochę jak iść z ziomeczkami na ustawkę i w przypadku spuszczania im wpierdolu przez inną ekipę umyć ręce i przejść obojętnie(chociaż loot zgarnąć i oddać). Nie gram 24 na dobę, ale z tego co się orientuje to my z wami chodziliśmy glow czy ares, to my byliśmy u was na TS, a nie Raidersi, trochę taki cios w plecy, no ale nie ma co płakać na pikselami ;)

Jak mawia klasyk, było miło ale się skończyło. Teraz staniemy na przeciwko siebie, Wasteland is a harsh  8)

Powodzenia.

You're not on plebeian subforum.

PsychoVoltage

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 390
  • Died
    • View Profile
Re: Attention Regarding "Psycho"
« Reply #29 on: May 30, 2015, 13:34 »
Masło maślane...

Sojusze to poważna sprawa i pewna forma zobowiązania, wasze problemy znikną gdy to zrozumiecie.

i wspolny ts to podstawa
Spoiler