Author Topic: @Wesan, podejdz no do płota  (Read 4144 times)

Wichura

  • Contributor
  • Hero Member
  • ***
  • Posts: 1444
  • High-Tech Troll
    • View Profile
Re: @Wesan, podejdz no do płota
« Reply #15 on: June 29, 2017, 20:07 »
Wichura wiem ze tobie sie niepodoba ze powstaje cos co juz istnieje ale powiedz mi na którym fonlinie (oprocz klonow reloaded) realizuje sie to czego oczekuja gracze ?
W zapowiedziach, trailerach i wątkach na fodev.net? Na każdym, to jasne.
W rzeczywistości? Cóż, nie wiem kto czego oczekuje i nie mogę się wypowiadać za wszystkich. Ale ten tutaj FO2 zawiera(ł) system craftingu, w którym miałem bardzo dużo do powiedzenia (wszystkie dialogi do profek sam rysowałem) na przykład, miało być łatwo, prosto i bez idiotycznych utrudnień. Potem coś pogmerali z jakimiś recipkami z dupy i pedalskim tier 4 dla kobiet i ciot, ale nie ma w tym mojej winy, bo byłem zajęty czymś innym. Nie stać mnie na to, by pierdolnąć owo wszystko inne i nadzorować gierkę, z której nie mam ani grosza. Mamełe już całe lata temu zapowiedziała, że przestanie przynosić mi żarcie do piwnicy i muszę se jakoś radzić.
Gracze oczekiwali dungeonów - mają dungeony. Te łatwiejsze, kategorii "cho na solo kutasiarzu" i te trudniejsze, kategorii "analny terror i bukkake dla ciebie i całej rodziny do piątego pokolenia wstecz".
Gracze oczekiwali, że będą mogli łatwo znaleźć innych graczy - voila, oto przeskalowana mapa z większymi sektorami i normalną prędkością spacerowania po mapie, obmyśloną przez i dla białego człowieka. Odpaliłem jakiś czas temu klon Reloaded nazwany Forever Alone - pełzanie w tempie ciężarnego ślimaka nadal tam jest, tak samo jak w mrocznych czasach 2238. W pizdu z taką grą.
Gracze oczekiwali miejsca do idlowania innego niż oklepany na wszystkich klonach 2238/Reloaded bazar w NCR - czcij mnie, ilekroć zajrzysz do Hub na ryneczek, jam go rysował. Podobnie jak kilka innych miast, choć były to głównie poprawki techniczne.

A propos Forever Alone, zdradzę ci szpetną sztuczkę, może się przydać. Jak licznik graczy Nowego Wspaniałego Projektu Fonline W Którym Słuchamy Graczy Ale Nie Mamy Żadnej Spójnej Wizji oscyluje wokół zera i wszyscy jak jeden marudzą, że chujowy serw bo nikt nie gra, robisz co następuje - tworzysz kilkadziesiąt altów, w drugim okienku logujesz się na admina i przenosisz kolejno te alty do lokacji z ustawionym parametrem no_logoff. W ten sposób one zawsze tam będą, licznik graczy śmignie wysoko i może nawet zwabi jakichś prawdziwych ludzi. Oni tak zrobili i zadziałało.

Należy się 50 zł za poradę.

Ja zawsze bylem fanem Fo2 szkoda tylko ze z kazdym kolejnym updatem dodawano gwozdz to trumny przy czym zaintersowanie gra spadalo, chcialem zawsze by ten projekt sie rozwijal
omg ded gaem!!1111 (c) 2238, ciągle to samo od 2009 roku.
Zainteresowania grą nie śledzę na bieżąco, jak zaznaczyłem wyżej mam ważniejsze rzeczy do roboty niż gierka. Ale na ile umiem czytać wykresy, a trochę umiem, to widzę z nich, że łżesz po prostu. Gratuluję wam łgarstwa, obywatelu! Zainteresowanie mierzone populacją altów na serwerze jest niezmienne od około dwóch lat. Zrób mi tę przyjemność i pogrąż się czymś jeszcze, proszę.

moglem nawet porobic pare map tylko jestem ciekaw jaki procent z tego zostalo by uzyte w grze ?
Ciągle ta sama stara śpiewka - nie zrobiłem absolutnie nic, bo i tak by nie dodali. Akurat mapy to najprostsza rzecz, nawet ja to potrafię i kilka ulepiłem. Nie wszystkie dodano, niektóre nie pasowały albo były chujowe, ale zwracam ci uwagę na czas przeszły dokonany, nie tryb przypuszczający. To wbrew pozorom różnica nie tylko gramatyczna.
Nie biegaj za stadem.
Quote
Budem rádi za každého človíčka
I'm sure in about 5 years we will have some decent loner playability.

Tito

  • *
  • Posts: 30
    • View Profile
Re: @Wesan, podejdz no do płota
« Reply #16 on: June 29, 2017, 22:51 »
omg ded gaem!!1111 (c) 2238, ciągle to samo od 2009 roku.
Zainteresowania grą nie śledzę na bieżąco, jak zaznaczyłem wyżej mam ważniejsze rzeczy do roboty niż gierka. Ale na ile umiem czytać wykresy, a trochę umiem, to widzę z nich, że łżesz po prostu. Gratuluję wam łgarstwa, obywatelu! Zainteresowanie mierzone populacją altów na serwerze jest niezmienne od około dwóch lat. Zrób mi tę przyjemność i pogrąż się czymś jeszcze, proszę.

Nie interesuje mnie ten wykres swoje zdanie opieram na ludziach którzy zakończyli bądź przerwali do czasu wipe swoją przygodę z fonlinem. Dość duże grono osób, nie raz stale grające frakcje zniknęły momentalnie z serwera przez monotonność gry. W dodatku liczba podawana przez ów licznik jest zawyżana przez graczy którzy uzywają Sandboxa lub innych programów by móc śledzić instancje 24 na dobe w poszukiwaniu PvP bo niestety tak to już jest że spędza się na tym serwerze więcej czasu na WM niż na dungach.   





Tito

  • *
  • Posts: 30
    • View Profile
Re: @Wesan, podejdz no do płota
« Reply #17 on: June 29, 2017, 22:55 »
Poza tym niezły ten licznik już podsumował grę 128 graczy a dzień się jeszcze nie skończył. Ciekawe kiedy to zrobił przy ilości graczy max 110 no ale może coś mi umknęło lub się kompromituje nie wiem.

Wichura

  • Contributor
  • Hero Member
  • ***
  • Posts: 1444
  • High-Tech Troll
    • View Profile
Re: @Wesan, podejdz no do płota
« Reply #18 on: June 30, 2017, 07:07 »
Nie interesuje mnie ten wykres swoje zdanie opieram na ludziach którzy zakończyli bądź przerwali do czasu wipe swoją przygodę z fonlinem. Dość duże grono osób, nie raz stale grające frakcje zniknęły momentalnie z serwera przez monotonność gry. W dodatku liczba podawana przez ów licznik jest zawyżana przez graczy którzy uzywają Sandboxa lub innych programów by móc śledzić instancje 24 na dobe w poszukiwaniu PvP bo niestety tak to już jest że spędza się na tym serwerze więcej czasu na WM niż na dungach.
Pozostaje więc czekać na jakiś Nowy Wspaniały Serwer, Gdzie Nie Będzie Tych Wszystkich Złych Rzeczy. Daj linka jak się jakiś pojawi, nie omieszkam sprawdzić jeśli znajdę chwilę. Forever Alone sprawdziłem, jak zwykle rozczarowanie typowe dla klonów 2238/Reloaded.
Tylko nie zajmij mi na nim nicka, by potem wypisywać brednie i wprowadzać konfuzję w umysły miałkie i głowy próżniacze. Dziękuję.
Nie biegaj za stadem.
Quote
Budem rádi za každého človíčka
I'm sure in about 5 years we will have some decent loner playability.

Wesan

  • Developer
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2314
  • The one who smiled.
    • View Profile
Re: @Wesan, podejdz no do płota
« Reply #19 on: June 30, 2017, 14:52 »
Dalej sprawdzasz szafkę żeby ocenic dokładność servera? :D

Tylko nie zajmij mi na nim nicka, by potem wypisywać brednie i wprowadzać konfuzję w umysły miałkie i głowy próżniacze. Dziękuję.

Niestety na mój nick już za późno.

Fonline 2 Będzie chodził nieustannie, ignorując płacz o bezsensowny wipe I ludzi co nie potrafia się odnaleźć w grze tak rozwartej (Lub poprostu się znudzili. To gra! Można, uwierz mi! Wcale nas to nie irytuje a po nocach też możemy spać bez wciskania wipe button jak to robią niektore servery żeby rozpalić rozgrywkę na dwa miesiące I upaść bez nowego contentu. Ile gier człowiek ma w które przegrał ponad 1000 godzin?), więc składaja na licznik graczy. (Niema pvp, dungeony są puste, ale jak wejda do jednego to mu przekopią dupę w pięć minut I jeszcze proszek leczniczy podpierdolą.)

Trzymam kciuki za nowy, dopracowany I innowacyjny server, może kiedyś taki powstanie. Narazie AOP próbował, I patrząc po stanie to chyba jednak nie to.

Hedh

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 70
  • Headhunter/Headh
    • View Profile
Re: @Wesan, podejdz no do płota
« Reply #20 on: June 30, 2017, 18:18 »
Fonline 2 Będzie chodził nieustannie, ignorując płacz o bezsensowny wipe

Ale kiedyś będzie c'nie?
Nie dygaj

Wichura

  • Contributor
  • Hero Member
  • ***
  • Posts: 1444
  • High-Tech Troll
    • View Profile
Re: @Wesan, podejdz no do płota
« Reply #21 on: June 30, 2017, 22:30 »
Dalej sprawdzasz szafkę żeby ocenic dokładność servera? :D
Walizka Metzgera jest wystarczającą metodą oszacowania, czy to kolejny wtórny do porzygania klon 2238/Reloaded z inaczej pokolorowanymi Combat Armorami. Przy okazji można sobie przypomnieć, jak chujowe było 2238 pełznąc po mapie z szybkością lodowca i spawniąc się hex od mutanta postacią z 8 PE.

Fonline 2 Będzie chodził nieustannie, ignorując płacz o bezsensowny wipe
no ale jakto pszeciesz jak bendzie wipe to bendom nowi gracze wogle nierozumie tych dewuw!!1111

le gier człowiek ma w które przegrał ponad 1000 godzin?
Nie mam do tego licznika i może to lepiej, ale na pewno Settlers 3, OpenTTD i Dungeon Keeper jedynka miałyby spory przebieg. No i FOnline wszelakiej maści.

Trzymam kciuki za nowy, dopracowany I innowacyjny server, może kiedyś taki powstanie. Narazie AOP próbował, I patrząc po stanie to chyba jednak nie to.
Też bym w coś takiego pograł, niech ktoś. Nie żeby zaraz wielkie innowacje, ale jak już nie będzie walizki Metzgera tam, gdzie jest od 2009 roku, to całkiem dobrze rokuje.
Nie biegaj za stadem.
Quote
Budem rádi za každého človíčka
I'm sure in about 5 years we will have some decent loner playability.

Rhex

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 247
    • View Profile
Re: @Wesan, podejdz no do płota
« Reply #22 on: July 01, 2017, 05:41 »
Spoiler
Co do mutka to lepszy rydz niż nic ,wg. mnie. Użyteczność w PVP wzrasta z zero do 50% w mgnieniu oka zaledwie.
Śmiejcie się śmiejcie z tej niepoważnie wyglądającej animacji, ciasne ale własne.
Conflict yeess
http://imgur.com/xC4YbvV - my Holy Icon.

Tito

  • *
  • Posts: 30
    • View Profile
Re: @Wesan, podejdz no do płota
« Reply #23 on: July 01, 2017, 10:07 »
Spoiler
Co do mutka to lepszy rydz niż nic ,wg. mnie. Użyteczność w PVP wzrasta z zero do 50% w mgnieniu oka zaledwie.
Śmiejcie się śmiejcie z tej niepoważnie wyglądającej animacji, ciasne ale własne.

Użyteczność wzrośnie do 100%, w momencie kiedy poprawie pewne błedy w animacji. W przyszłości mutant oraz ghoul będą w pełni grywalne.

sraka na ryj

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 557
    • View Profile
Re: @Wesan, podejdz no do płota
« Reply #24 on: July 01, 2017, 10:53 »
Mutek jest w pełni użyteczny.. nie wiem o co ta cala gadanina.

ps. co do biegajacego mutka to w bazie albo w miastach bezpiecznych moglby tak latać
« Last Edit: July 01, 2017, 10:59 by sraka na ryj »

CrimsonDemon

  • Supporter
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 224
    • View Profile
Re: @Wesan, podejdz no do płota
« Reply #25 on: July 01, 2017, 11:21 »
W obecnym wydaniu mutant to tylko na TB jest grywalny, cała reszta odpada.

sraka na ryj

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 557
    • View Profile
Re: @Wesan, podejdz no do płota
« Reply #26 on: July 01, 2017, 11:33 »
Chodz na symulacje za 20 minut to zobaczysz. Daje rade. Ludzie się czepiają ze nie jest grywalny.. A granie HTH na TC jest git albo z flamerem? Mutka sie bierze pod odpowiedni dungeon. Zależy jaki build dobierzesz i jaki gear na niego założysz i czy masz zaimplantowanego czy nie. Większość ludzi nawet nie grało mutantem a się wypowiadają. Zrób sobie muta na defensie daj mu flamer, granaty i zrob 1 vs 1 z jakims bursterem.
« Last Edit: July 01, 2017, 11:39 by sraka na ryj »

CrimsonDemon

  • Supporter
  • Full Member
  • *****
  • Posts: 224
    • View Profile
Re: @Wesan, podejdz no do płota
« Reply #27 on: July 01, 2017, 12:45 »
Dobry hexer zabije mutka z łatwością.

Wichura

  • Contributor
  • Hero Member
  • ***
  • Posts: 1444
  • High-Tech Troll
    • View Profile
Re: @Wesan, podejdz no do płota
« Reply #28 on: July 01, 2017, 13:20 »
Spoiler
Co do mutka to lepszy rydz niż nic ,wg. mnie. Użyteczność w PVP wzrasta z zero do 50% w mgnieniu oka zaledwie.
Śmiejcie się śmiejcie z tej niepoważnie wyglądającej animacji, ciasne ale własne.

Użyteczność wzrośnie do 100%, w momencie kiedy poprawie pewne błedy w animacji. W przyszłości mutant oraz ghoul będą w pełni grywalne.
Są już jakieś pomysły na balans? Bo chyba oprócz zmienionego wyglądu jakieś zalety i wady grania mutantem albo ghoulem przewidujesz?
Nie biegaj za stadem.
Quote
Budem rádi za každého človíčka
I'm sure in about 5 years we will have some decent loner playability.

Tito

  • *
  • Posts: 30
    • View Profile
Re: @Wesan, podejdz no do płota
« Reply #29 on: July 01, 2017, 14:01 »
Są już jakieś pomysły na balans? Bo chyba oprócz zmienionego wyglądu jakieś zalety i wady grania mutantem albo ghoulem przewidujesz?
[/quote]

Jak skończę animacje będę o tym myślał ale według mnie najlepszym rozwiązaniem było by wyrównanie resistów pancerzy. Załóżmy że mutant będzie miał wiecej HP i będzie posiadał 2 rodzaje armorów skórzany który mogł by być odpowienikiem metala MkII/combata oraz drugi metalowy równy resistom PA ( więcej HP a także pancerz metalowy był by odpowiednikiem APA humana).

Nad Ghoulem będzie więcej pracy bo planuje zrobic animacje do wszystkich rodzajów armorów, a w przyszłości zobaczymy czy uda mi się to osiągnąć.
https://prnt.sc/fqcu6l