Author Topic: Úvod  (Read 3516 times)

Mike Wall

  • Developer
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 556
    • View Profile
Úvod
« on: June 24, 2013, 22:14 »
Úvod

Vojna. Vojna sa nikdy nemení. Iba mŕtvi sú tí, ktorí vidia koniec vojny. Ľudský druh zostáva rovnaký nech sa deje čokoľvek, s vôľou sebazničenia vytesaného hlboko do svojej mysle. Dúfame, že každá dalšia vojna je tá posledná, ale ani atómový Armageddon nestačil na zastavenie "hnacej sily" vojny raz a navždy.
Po hrdinskej smrti Vault Dwelera a neúspešnom konci toho, ktorého nazývali Master, poručík viedol jeho hordy Supermutantov naprieč Pustatinou s cieľom dobyť sídla ľudí. Bratstvo Ocele (Brotherhood of Steel), jediná nádej ľudského druhu, bolo odpoveďou na túto agresiu, no muselo padnúť mnoho vojakov, aby konečne porazilo armády mutantov a prinútilo ich k ústupu späť do Základne Mariposa. Starší z Bratsva si uvedomili, že bez zmeny doktríny sa im nepodarí znovu obnoviť svoje počty a predošlú silu. Deklarácia Nového poriadku a verbovanie skúsených "pustovníkov" bola pomocou, no však len chvíľu...
Na príkaz prezidenta Richardsona, vedci z Enklávy začali pracovať na výskume vylepšenej verzie brnenia zvaného Power Armor. Podarilo sa im vytvoriť spoľahlivú verziu brnenia s názvom Power Armor Mark II. No výsledky menej úspešných prototypov tohto brnenia zostali utajené prezidentom Richardsonom, kvôli zachovaniu morálky. Po objavení Mariposy, silne stráženej základne, sa vojaci z Enklávy pokúsili na ňu zaútočiť. Po neúspechu sa však museli stiahnuť, čo prinútilo prezidenta Richardsona pozmeniť jeho plány a začať s verbovaním čo najviac "čerstvej krvi" ako bolo len možné v čo najkratšom čase. Mohutné dobývanie Pustatiny sa práve začína...



Ukážka z FOnline2:
http://www.youtube.com/watch?v=dyXd0GfdkJQ

Oficiálna stránka projektu:
www.fonline2.com

Vitajte na fóre projektu, na ktorom sme pracovali vyše roka, viac-menej v utajení. Všetkých vás a vašich priateľov však teraz pozývame na Open Beta Test FOnline2.
To čo ponúkame, je plne hrateľný server. Server však nie je dokončený a vyžaduje si ešte veľa práce, aby sme dosiahli víziu toho, čo chceme dosiahnúť. Na začiatku sme chceli vydať verziu 1.0, verziu ktorá by obsahovala všetky funckie, črty, či vlastnosti, dokončené nápady a koncepty, aby sme mohli dať hráčom otestovanú a "naleštenú" verziu hry. To bolo dôvodom toho, že sme sa zbytočne neponáhľali a držali projekt v tajnosti.
Takže prečo sme sa rozhodli vyjsť na verejnosť práve teraz? Práve sa nám skončila veľmi dôležitá a skvelá éra. FOnline 2238 oznámil svoje ukončenie a my si prácu tímu 2238 veľmi vážime a rešpektujeme ich za to, čo na projekte 2238 dosiahli. No v situácii ako je táto sme sa rozhodli konať. Hráči sa pýtajú a rozprávajú o tom aké by to bolo super zahrať si nejakú vylepšenú verziu FOnline 2238 (Mark II), ktorá by bola vytvorená hráčmi pre hráčov. A my sme sa nemohli len tak nečinne prizerať a nechať celú túto komunitu, ktorá vznikla okolo 2238 len tak sa vypariť.
Takže sme tu a prinášame vám plne hrateľný server, na ktorom si môžete užívať sveta FOnline. Navyše je tu pre vás možnost aktívne sa zúčastniť na vývoji projektu, keďže dvere do Dev tímu sú otvorené.

Kto sme my?
Projektoví lídri:
- Skycast
- Rascal

Jadro Dev tímu:
- Wesan
- SmallGreg
- Rikers
- Mike Wall
- Wichura

Čo je FOnline2?
Idea projektu FOnline2 je dať hráčom to, čo bolo stále žiadané. Spojiť komunity, anglickú a ruskú (a tiež českú a slovenskú), najviac ako je to možné. Dosiahnuť verziu 1.0 a následne inzerovať projekt široko po internete, vrátane možností ako je promócia prostredníctvom známych "YouTube-rov".
Hlavné princípy, ktoré sú za každým návrhom, konceptom, rozhodnutím a cieľom sú:
- nech je hra zábavou, menej nudnej "práce" a viac užívania
- podporovať interakciu medzi hráčmi, vrátane PvP, v každom aspekte
- vyhnúť sa chybám ostatných Dev tímov, zakladajúc na našich vlastných skúsenostiach s FOnline
- aktívne sa zúčastňovať na hraní hry, aby bolo možné hru pozorovať z pohľadu hráča a načúvať komunite
- priniesť funkcionality, ktoré hráči vždy chceli, no nikdy nedostali
- vytvoriť prostredie priateľské pre nováčikov, aby sme ich dokázali v hre udržať
- podpora pre anglický, ruský, poľský a možno aj francúzsky jazyk v hre
- po prekročení beta verzie dať o projekte vedieť aj mimo FOnline komunity
- polo-otvorený model vývoja s prísnym vedením, osoby zodpovedné za robenie rozhodnutí, jedna ucelená vízia, koncept and tvar servera so všetkou funkcionalitou koexistujúcou v harmónii
- úlohy pre komunitu, ako napríklad predpísané Questy/dialógy/grafika/mapy/skripty, ktoré je potrebné urobiť
- otvoriť dvere do Dev tímu, pričom nezáleží, či ste hrali v nejakej inej frakcii, naopak, može byť výhodou ak členmi tímu sú aj takíto reprezentanti frakcie
« Last Edit: February 24, 2015, 11:32 by hejmr »